Cele 10 monoposturi ale sezonului 2020 din Formula 1

Sezonul 2020 din Formula 1 va începe în mai puțin de o lună. Săptămâna trecută, toate echipele au ieșit pe circuit, pentru primele teste din presezon, programate la Barcelona. Iată mai jos vedetele sezonului care bate la ușă, o succintă trecere în revistă a celor 10 monoposturi și a noutăților de până acum.

Mercedes F1 W11 EQ Performance
Echipa care a monopolizat titlul la constructori, începând din 2014, a pregătit o mașină bazată pe cea de anul trecut, cu un design care acum incorporează ”pata roșie” de la noul sponsor, Ineos. Cu acest monopost, Lewis Hamilton speră să cucerească cel de-al șaptele titlu suprem și să îl egaleze pe Michael Schumacher, cel mai titrat pilot de F1. Specialiștii echipei vorbesc despre o ”structură mai complexă”, în timp ce filmările de la teste au dezvăluit o inovație deja controversată. Este vorba de acționarea volanului în plan longitudinal, o comandă prin care unghiul de covergență al trenului anterior este modificat, optimizând ținuta mașinii în viraje.

Ferrari SF1000
Caroseria mai ”strânsă” în jurul pontoanelor și suspensia modificată fac din SF1000 o mașină ”foarte extremă”, după cum o caracterizează Mattia Binotto, în comparație cu cea de anul trecut. Se pare că mașina este capabilă performanțe mult peste ce a arătat la primele teste. Venit anul trecut în echipă, Charles Leclerc și-a prelungit contractul până în 2024.

Red Bull RB16
Al doilea monopost Red Bull dotat cu propulsor Honda se remarcă prin designul elaborat al părții frontale, o soluție tehnică tot mai des întâlnită la monoposturile de F1.

McLaren MCL35
Ultimul McLaren cu motor Renault inainte de revenirea la asocierea cu Mercedes trebuie să ajute echipa engleză să se mențină pe locul al patrulea la constructori. Și în acest caz avem un design inedit al părții frontale.

Renault R.S.20
Numeroasele schimbări operate în departamentul tehnic, inclusiv pe funcțiile de director (Pat Fry) și responsabil cu aerodinamica (Dirk de Beer) ar trebui să se simtă și pe pistă.

AlphaTauri AT01
Vechea echipă Toro Rosso, deținută de Red Bull, a fost rebotezată anul acesta AlphaTauri, nume preluat de la o marcă de îmbrăcăminte și băuturi energizante. Prin urmare, primul monopost a primit numele de cod AT01 (cum altfel?!) și poartă pe caroserie o schemă de culori în consecință.

Racing Point RP20
Logo-ul BWT este mai mare decât anul trecut, semn că și implicarea sponsorului principal s-a mărit. Designul mașinii este destul de apropiat de cel de la Mercedes, partenerul tehnic al echipei. Este ultimul monopost denumit Racing Point, echipa urmând să se numească Aston Martin, din 2021.

Alfa Romeo C39
Echipa italiană și-a schimbat culorile și a adăugat numele noului sponsor Orlen în titulatură. Va continua să lucreze pe structura Sauber și în parteneriat cu Ferrari.

Haas VF-20
Echipa americană speră să dea uitării sezonul dezamăgitor 2019. Deocamdată schimbarea este vizibilă doar la nivel de sponsori, pentru că despărțirea de Rich Energy a dus la dispariția culorii negre, care a fost dominantă pe caroseria de anul trecut.

Williams FW43
Va reuși legenda Marelui Circ să depășească impasul, după ce 2019 a fost unul dintre cele mai dificile sezoane din istoria echipei? Alături de George Russell, Williams va conta și pe serviciile lui Nicholas Latifi, un canadian venit din Formula 2, singurul debutant în F1, anul acesta.

Sursa: https://24auto.ro/

Acest articol a fost publicat în Auto-Moto și etichetat cu , , . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


trei × 9 =

 


Ultimele articole din categoria Auto-Moto: