Miele extinde parteneriatul cu FC Bayern Munchen si pregateste lansarea unei scoli de gastronomie

Miele, parteneriat culinar cu FC Bayern pentru Allianz Arena și alte locații ale clubului german, începând cu noul sezon al cupei Bundesliga. Experiențe culinare exclusiviste, create special pentru meciurile desfășurate acasă la FC Bayern. „Arena de gătit” – școala de gastronomie cu Chef Kevin von Holt va fi lansată în curând.

Odată cu începerea noului sezon al cupei Bundesliga, Miele și FC Bayern aduc arta culinară la nivelul Ligii Campionilor și lansează Miele Lounge, noul spațiu culinar de pe Allianz Arena. Spațiul de gătit este scopul colaborării dintre Miele și echipa multiplă campioană, anunțat încă de anul trecut. 

Priveliștea din Miele Lounge, cu vedere la arenă, este impresionantă, mai ales când echipa evoluează și au loc evenimente sportive de talie mondială. Mai mult, degustările au loc într-o atmosferă caldă: atunci când meciurile se desfășoară acasă, sunt invitați parteneri ai FC Bayern, care se pot bucura de servicii premium oferite de MChef, o filială Miele pentru mâncare gourmet, care a creat un meniu nou, exclusiv pentru lounge-ul de pe Allianz Arena. MChef oferă experiența unei bucătării de top acasă sau la birou, cu preparate apetisante, servite în porțelan, gata de gătit în cuptorul Dialog Miele. (click aici pentru mai multe detalii despre cuptoarele Dialog).

În zilele fără meciuri, zona de lounge este transformată în zonă de gătit. Aici, renumitul Chef Kevin von Holt, din Hamburg, va conduce ceea ce probabil este cea mai inovatoare școală de gastronomie din Germania. „Alături de invitații mei, vom crea o experiență gastronomică unică, folosind ingrediente care sunt în egală măsură specifice acestei regiuni, dar și disponibile în acest sezon, totul cu o priveliște care îți taie respirația”, a spus von Holt, care este nerăbdător să înceapă activitatea pe Allianz Arena. (click aici pentru mai multe detalii despre Arena de gătit coordonată de Kevin von Holt)

Creațiile culinare ale lui chef von Holt sunt inspirate de FC Bayern, astfel că includ, de exemplu, creveți roșii pe un mozaic în culorile tradiționale ale clubului de fotbal, cu ridiche bavareză asezonată cu trufe și pepene roșu flambat. În zilele când echipa nu are meci, Miele invită partenerii la evenimente speciale, cu o ospitalitate de excepție. Acestea sunt completate de tururi VIP ale stadionului, degustări de cafea și vin și chiar concerte private, întotdeauna însoțite de meniuri rafinate asigurate de chef.

„Miele și FC Bayern Munchen – parteneriatul perfect dintre două branduri premium, fiecare dintre ele cu o tradiție lungă, capabile să inspire fanii mereu și mereu”, spune Dr. Axel Kniehl, Director Executiv de Marketing și Vânzări pentru Miele Group. Colaborarea se va desfășura de-a lungul a trei sezoane. În plus față de dezvoltarea zonei de lounge de pe arenă, Miele a dotat cu echipamente de bucătărie și sediul central al Bayern Munchen, Säben St., dar și noul „FC Bayern World” din centrul orașului Munchen.

Clădirea „FC Bayern World”, dispusă pe 7 etaje, combină magazinul emblematic al clubului, două restaurante și un hotel tip boutique. Etajul superior al hotelului găzduiește o locație pentru evenimente cu vedere spectaculoasă la Frauenkirche, faimoasa Biserică a Maicii Domnului – și o bucătărie exclusivă pentru demonstrații cu public. Începând de iarna aceasta, în acest loc sunt planificate evenimente gastronomice restrânse cu bucătari cunoscuți. „Acest parteneriat arată modul în care pot colabora cu succes două branduri de tradiție –  unul de sport, iar celălalt care se bazează pe tehnologie inovatoare. Ne bucurăm că Miele face parte din echipa noastră acum și împreună putem să le oferim noi experiențe fanilor”, spune Andreas Jung, membru al Consiliului de Administrație al FC pentru Marketing, Sponsorizare și Evenimente.

Ambele companii sunt în proces de dezvoltarea a unui parteneriat și în China, una dintre piețele cheie de creștere ale Miele. Atât clubul sportiv, cât și Miele au mulți fani acolo, iar activitățile lor sunt urmărite cu aviditate pe rețelele sociale. Miele, de exemplu, este partener al turneului tradițional de vară al FC Bayern, care este din nou pe lista de meciuri planificate pentru anul următor, după o pauză indusă de pandemie. În plus, Miele planifică un spot publicitar pentru piața chineză, cu campioni ai Germaniei care au bătut recorduri.

Distribuie
Acest articol a fost publicat în Fotbal, Internațional și etichetat cu , , . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


sase + 2 =

 


Ultimele articole din categoria Fotbal: