Tricourile Joma, sub 169 lei… Dinamoviştii au luat 1773 în… 3 ani

Poli a făcut public parteneriatul cu Joma iar de joi va comercializa la magazinul clubului de la stadion noul echipament, până la orele 15-16, după care zona va fi pregătită pentru optimea de finală cu Steaua, urmând ca în viitor noile trusouri ale alb-violeţilor să fie puse în vânzare şi la magazinul din oraş, mai exact din strada Augustin Pacha. „Nu era necesar să consultăm oficialităţile vizavi de acest lucru”, a menţionat Gheorghe Chivorchian, conducător al clubului, pe seama faptului că noul echipament, care va fi inaugurat oficial cu ocazia jocului din Cupa României, nu va purta nici însemnele sponsorului principal al clubului, BkP, dar nici ale Consiliului Local respectiv Judeţean.

Relativ la aceeaşi temă a nereînoirii asocierii cu edilii locali şi judeţeni, Chivorchian a mai punctat cu ocazia conferinţei de presă organizată de Poli miercuri la ora 13 la barul Symphony: „Chiar dacă nu au mai avut resurse, am menţinut siglele pe tricou. Aşteptăm să se gândească că Poli a reprezentat cu cinste Timişoara în ţară şi străinătate”.

Tricourile marca Joma ale poliştilor, la suma de 169 lei, vor fi „subvenţionate şi din acest preţ”, după cum a explicat astăzi Teodor Luca, reprezentant Joma în România, a cărei filială centrală este la Târgu Mureş, exemplificând că în luna august, la lansarea trusoului lui CF Valencia, preţul era de 87 euro, pentru ca în două luni să ajungă la 64 euro.

Joma speră ca la Timişoara să aibă alt succes decât cel înregistrat peste munţi, unde a comercializat doar 1773 trusouri ale „câinilor roşii” de la Dinamo într-un răstimp de 3 ani. CFR Cluj, Voinţa Sibiu şi FCM Târgu Mureş, din Liga 1, precum şi FC Bihor, Mureşul Deva şi Arieşul Turda, din Liga 2, sunt cluburile din această parte de ţară îmbrăcate de producătorul iberic de echipament sportiv, care este partener oficial al Comitetului Olimpic spaniol şi are o cotă de piaţă la vânzare în Spania pe acelaşi calapod cu Adidas şi Nike, principalele nume: „Mă bucur că astăzi pot intra în familia Poli. Este un parteneriat pe termen mediu, pe o perioadă de 5 ani, faţă de cele pe termen lung, de 10-12 ani, cum este cel cu Gaz Metan Mediaş, în derulare din 1997-´98. Din tot ceea ce am găsit în fotbalul românesc,la Timişoara există premizele unei fructuoase colaborări, pentru că Poli are acest mare avantaj, suporterii, care o susţin şi la bine şi la rău, iar din discuţiile purtate şi cu reprezentanţi ai galeriilor, ne dă speranţe pe viitor”, după cum a spus Teodor Luca, de 17 ani promovând Joma Sport în România.

Luca a amintit totodată de un „bonus de performanţă, le dăm cu drag”, şi de fabricarea unor „modele speciale, pentru că la Timişoara putem realiza ceea ce există şi la cluburile din străinătate, pentru a exista o mulţumire a suflării poliste, de la cărucior până la cei care merg la stadion. Tricoul autentic al clubului îl vor purta şi suporterii”.

Daniel Stanciu, manager al echipei Poli, a explicat că bonusul din partea partenerului tehnic constă în echipament sportiv, special fabricat pentru evoluţiile în cupele europene, respectiv în Cupa României, cu posibilitatea ca posesorii de PoliCard şi PoliAvantaj să aibă parte de reduceri la aceste accesorii comercializate atât în magazinele de prezentare, cât şi online, pe viitor.

Stanciu a mai explicat că până la ora jocului cu Steaua între Poli şi Joma a existat un „gentleman agreement”, oficializat de-acum contractual.

Pe lângă tricourile în care aşadar Poli s-a desfăşurat deja, astăzi a fost înfăţişat şi cel alb-negru în dungi verticale, cu logoul „Poli suntem noi” în piept şi însemnele existente pe vechile trusouri ale echipei, la lansarea sa în urmă cu 9 decenii, Chivorchian remarcând că „este primul club din România pentru care s-a făcut un tricou aniversar, şi în care va juca în meciuri de acasă”.

Eduard Jakabhazi, care a conceput desenul logoului de pe tricoul aniversar, înfăţişat de 4 fotomodele, a explicat că a îmbinat referinţe arhitecturale timişorene, ca Opera, Catedrala, cu cele de natură istorică, şi anume Rectoratul Universităţii „Politehnica”, instituţie ce stă la baza înfiinţării clubului alb-violet, precum şi „afectivă, ce ţine de suporterii înfăţişaţi în mod activ, fluturând fularele, steaguri. Sloganul este unul binecunoscut nouă, cu care susţii echipa la bine şi la rău… Poli suntem noi. Mai este şi mingea cu petice şi şireturi, din acele vremuri”.

Cât despre tricourile retro alb-negre, „n-am reuşit să le fabricăm şi pe acestea cu şiret”, după cum a punctat Daniel Stanciu.

Distribuie
Acest articol a fost publicat în Fotbal, Liga 2, Poli Timişoara și etichetat cu , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Salvează legătura permanentă.

Un răspuns la Tricourile Joma, sub 169 lei… Dinamoviştii au luat 1773 în… 3 ani

  1. rafa spune:

    Sunt curios daca vor imbraca si juniorii,doar sunt tot ai lui Poli!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


patru + = 6

 


Ultimele articole din categoria Fotbal: