Patru metode naturale cu care poți ține anxietatea departe de viața ta – Sport + alte 3 metode la îndemână

Nu ești singurul care se simte uneori trist sau îngrijorat. Este normal. Viața ne oferă o mulțime de motive de îngrijorare – pentru familiile noastre, pentru sănătatea și siguranța noastră, pentru carieră și venituri, etc. Este firesc să reacționezi la neplăcerile pe care le întâmpini cu demoralizare sau dezamăgire. Există, însă, câteva soluții.

De asemenea, este normal și previzibil să simți mâhnire la pierderea unei persoane dragi, a unui loc de muncă sau a unui obiect prețios. Este comun și, uneori, chiar util, ca reacție de apărare a organismului, să reacționezi cu anxietate la stresul, provocările și pericolele vieții de zi cu zi.

Ceea ce NU este perfect natural este atunci când acele sentimente negative persistă mult după evenimentul sau condiția care le-a declanșat sau când ele par să vină de nicăieri, chiar în absența unor factori externi clar identificabili. Ceea ce, cu siguranță, NU este în regulă este să simți greutatea emoțiilor atât de puternic încât să aceasta să interfereze cu somnul tău și să te împiedice să efectuezi activitățile zilnice.

În acest articol vei afla cele mai bune metode naturale de a diminua efectele anxietății și de a te elibera de stresul zilnic

  • Exercițiile fizice și mișcarea

Exercițiul fizic este o modalitate excelentă de a arde energia anxioasă negativă, iar cercetările în domeniu tind să susțină această metodă.

De exemplu, un studiu științific din 2015 a descoperit că activitățile fizice pot fi un tratament pentru anxietate. Efortul muscular îmbunătățește temporar producția de substanțe chimice care dau o stare de bine, endorfinele. Sportul poate avea, de asemenea, beneficii pe termen lung chiar și pentru persoanele cu depresie. Mișcarea zilnică pare să încurajeze creierul să se dezvolte noi conexiuni neuronale în moduri pozitive.

De cât sport ai nevoie pentru a obține efectele benefice? Ei bine, nu este necesar să alergi maratoane pentru asta. Chiar și mersul activ pe jos de câteva ori pe săptămână te poate ajuta.

  • Somnul  și calitatea acestuia

Încearcă să dormi suficient. Perioadele de anxietate pot face dificilă obținerea unui timp suficient de odihnă, iar lipsa somnului poate înrăutăți starea pe care deja o ai.

Ce poți face în acest caz? Începe prin a face unele modificări în stilul tău de viață. Du-te la culcare și trezește-te la aceleași ore în fiecare zi. Scoate toate distragerile din dormitorul tău. – fără computer, fără televizor și, mai ales, fără lumina albastră a telefoanelor inteligente. În timp, s-ar putea să descoperi că somnul tău se îmbunătățește, dar disciplina rămâne cheia acestui scop.

  • Uleiurile CBD 

Uleiul cu extract de canabinoizi (CBD) este un derivat al plantei de canabis care mai este denumită, popular, marijuana. Spre deosebire de alte forme ale plantei, uleiul CBD nu conține tetrahidrocanabinol (sau THC), care este substanța considerată drog.

Uleiul CBD este ușor de găsit și este disponibil fără rețetă în multe magazine cu profil naturist. Cercetările preliminare sugerează că are potențial semnificativ de a reduce anxietatea și panica. Poți încerca acest remediu direct de aici și te poți convinge de efectele sale benefice.

Meditația

Meditația poate ajuta la diminuarea numărului gândurilor și încetinirea vitezei acestora, facilitând gestionarea stresului și a anxietății. Poți apela la o gamă largă de stiluri de meditație, inclusiv atenția concentrată și cea tipică exercițiilor de yoga.

Meditația bazată pe mindfulness este din ce în ce mai populară în terapia anxietății și stresului. Studii încă din 2010 sugerează că poate fi extrem de eficientă pentru persoanele cu tulburări legate de dispoziție și anxietate.

În concluzie, iată doar câteva metode naturale care te vor ajuta să ții sub control stresul și simptomele de anxietate. Totuși, dacă simți că simptomele durează foarte mult sau se acutizează și îți afectează activitatea normală cotidiană, este indicat să cauți ajutor de specialitate din partea unui psiholog. 

Sursa foto: www.shutterstock.com

Acest articol a fost publicat în Sport și etichetat cu , , , , , , . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


patru + = 9

 


Ultimele articole din categoria Sport: