Raliul Harghitei: Un nou record pentru Simone Tempestini

Simone Tempestini și Sergiu Itu și-au adjudecat Raliul Harghitei, etapa a doua a campionatului intern de raliuri. Pentru campionul în exercițiu este al șaselea triumf în această competiție, performanță cu care devine deținătorul recordului all time de victorii în Harghita, anunță FRAS, citând Maxx Racing.

Lider al ierarhiei generale în CNR Betano, echipajul Simone Tempestini – Sergiu Itu (Porsche 997) a venit la ediția aniversară a Raliului Harghitei decis să bifeze un nou succes în competiția internă. De data această, în absența lui Bogdan Marișca, principalul rival al campionului în exercițiu urma să fie Sebastian Barbu, secondantul său în ierarhia din 2021, care a revenit cu acest prilej în întrecerea internă.

 
 

Nu lipsea nici opoziția externă. Dacă în Maramureș s-a duelat pentru prima poziția cu bulgarul Ignat Issaev, de această data îl avea drept rival pe un alt bulgar, Anton Titov, fost campion al țării vecine la 2 Roți Motrice și totodată locul 3 în clasamentul general final din 2021.

Prima zi de concurs a confirmat așteptările în ceea ce privește disputa la vârf. Simone Tempestini a fost cel mai rapid la Shakedown și avea să fie pe prima poziție și la capătul primelor trei probe speciale. Ecartul față de Sebi Barbu și Bogdan Iancu (Skoda Fabia Rally2 Evo) era însă de numai 1,6.

 
 

Aceștia din urmă s-au impus pe prima probă, Bucin, fiind mai rapizi cu o zecime de secundă pe cei 27,8 km cronometrați. Apoi a fost rândul lui Simone să bifeze un ”scratch”, și să aibă un avans de 8,6 secunde. În fine, Super Speciala a fost câștigată de Mihai Manole/Marc Banca (Skoda Fabia), Tempestini a pierdut 7 secunde față de Barbu, însă termina ziua pe prima poziție. Treapta a treia a podiumului era ocupată de Andrei Gîrtofan și Doru Vraja (Skoda Fabia), la 37,7 secunde.

Ziua secundă a propus 9 probe speciale. Mai exact trei bucle de câte trei probe: Merești (6,05 km), Sânpaul (6,35) și Lueta (13,2 km). La prima trecere, primele două probe au oferit, ca timpi, o configrație la vârf similară cu cea din ierarhia generală, ordinea fiind Tempestini, Barbu, Gîrtofan jr. Pe Lueta însă, am avut parte de o modificare. Mai precis o rocadă a primilor doi.

 
 

Apoi însă, de la startul buclei secunde și până la final, pe fiecare probă ordinea a fost din nou cea a ierarhiei raliului. Pentru ca, pe Power Stage, Barbu să termine pe avarii, astfel că Andrei Gîrtofan a fost al doilea, după Tempestini, iar Norbert Maior pe poziția a treia.

Așadar, la final, Simone Tempestini s-a impus cu un ecart de 1:07,5, urmat de Sebi Barbu, în timp ce Andrei Gîrtofan a completat podiumul. Norbert Maior a terminat pe locul 4 și s-a impus la două roți motrice, în fața lui Cristi Șugar/Vlad Colceriu, care și-a adjudecat un nou succes în R2 Cup România.

 
 

Sursa: FRAS

Acest articol a fost publicat în Auto-Moto și etichetat cu , , , , , , . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2 + doi =

 


Ultimele articole din categoria Auto-Moto: