Federaţia Română de Badminton şi Primăria Municipiului Timişoara anunţă organizarea ediţiei inaugurale a „Cupei Firmelor” la badminton pentru amatori, eveniment care se va desfăşura în Complexul Banu Sport, sîmbătă 1 decembrie. Iată cîteva amănunte despre competiţie precum şi comunicatul oficial remis de forul federal, condus de timişoreanca Animona Huţu.

Sala Banu Sport va găzdui în 1 decembrie ediţia I a "Cupei Firmelor" la badminton pentru amatori, orgnizată de FR Badminton şi Primăria Timişoara
Obiectivele evenimentului constau în oferirea unei zile dedicate sportului şi mişcării, pentru sănătate dar şi pentru socializare şi popularizarea acestui sport, participanţii fiind încurajaţi să vină cu copiii, care pot să joace şi ei badminton, nu doar să asiste, iar ediţia inaugurală va avea totodată parte şi de o acţiune caritabilă punctată prin donaţii constînd în rachete şi mingi pentru copii cu o situaţie materială precară, în cadrul campaniei “Dă fiecărui copil şansa să joace badminton!”
Programul „Cupei Firmelor”: ora 9-10 (pentru jucători) înscriere / primirea participanţilor, tragere la sorţi, prezentarea regulamentului; (pentru începători): acţiune de iniţiere -“Primii paşi în badminton”; ora 10 – startul concursului. Desfăşurătorul zilei va fi transmis persoanelor / firmelor înscrise în momentul în care va fi definitivat.
Director de concurs este Florin Posteucă, nimeni altul decît cel mai titrat badmintonist timişorean, multiplu campion naţional.
Taxe de participare (concursul pe echipe): 150 lei / echipă (5 probe: simplu feminin, simplu masculin, dublu feminin, dublu masculin, dublu mixt; fiecare jucător are voie să joace maxim 2 probe în concursul pe echipe); (concursul individual): simplu feminin / masculin: 20 lei / persoană; dublu feminin / masculin / mixt: 15 lei / pers. (30 lei / dublu). Taxele pot fi plătite prin O.P. în contul Federaţiei Române de Badminton nr. RO08BRDE410SV21870244100, BRD-Calderon sau la sală înainte de participarea la concurs.
Premii: diplome, cupe, premii oferite de sponsori, marele trofeu. Sumele colectate de la sponsori şi din taxele de participare vor fi folosite pentru achiziţionarea de echipament de badminton pentru copiii pe care îi sprijinim să înceapă practicarea acestui sport.
Echipamentul necesar este echipament pentru sport de sală, mingi şi rachetă de badminton (în cazul în care nu aveţi racheta de badminton, puteţi să cumpăraţi de la sală). Mingile de badminton sunt puse la dispoziţie de către organizator.
În sală se asigură prezenţa unui fizio-kineto terapeut (de la Reha Clinic) pe toata durata concursului. Înscrierile se fac pînă la data de 26 noiembrie, trimiţînd formularul de înscriere (ataşat) pe mail, la adresa: [email protected]
***
Iată şi invitaţia la sport, sănătate, voie bună şi socializare, conform anunţului Federaţiei Române de Badminton în privinţa lansării „Cupei Firmelor”…
„Stimate doamne / Stimați domni, Stimaţi reprezentanţi,
Vă invităm să luaţi parte la prima ediţie a Cupei firmelor la badminton, care va avea loc pe 1 decembrie 2012, în complexul Banu Sport.
Noi, organizatorii, Federaţia Română de Badminton şi Primăria Municipiului Timişoara, ne-am propus să sprijinim miscarea, sănătatea şi educaţia prin sport în detrimentul sedentarismului şi izolării. Dovediţi spirit de echipă şi intraţi în competiţie !
Badmintonul este un sport excelent : rapid, antrenant şi elegant. În plus, mai poate fi amuzant. Veniţi să-l practicaţi alături de noi sau veniţi să faceţi cunoştinţă cu el. Ataşat este programul şi pentru orice întrebări sau informaţii vă rugăm să ne contactaţi.
Persoane de contact: Eleonora Posteucă – tel. 0745.376.564 email [email protected]; Rodica Hărănguş – tel. 0767.918.228 email: [email protected].
Vă mulţumim pentru atenţie şi vă aşteptăm! Animona Huţu, Preşedinte FRB”.