”Cupa Bega de Iarnă”, la cea de-a VII-a ediție pentru generațiile 2001-2008

Cu cuvintele ”Noi le dăm importanță copiilor”, gruparea juvenilă FC Porto Bega Timișoara anunță o nouă ediție a ”Cupei Bega de Iarnă”, cea de-a șaptea a unei competiții de copii și juniori pe care o iniția în deceniul trecut, noutatea constând în parteneriatul organizatoric cu Banat Sport Events pentru reuniunea programată în 2-6 februarie 2016 la Complexul Sportiv Friends Arena.

12395415_704735216330330_1081034403_n

Structurată pe 8 categorii de vârstă, de la 2001 – juniori C până la 2008, ”Cupa Bega de Iarnă” este anticipată de organizatori ca fiind cel mai frumos turneu din inima Banatului. ”Pentru că vrem încă o dată să arătăm că nouă ne pasă de viitorul acestor copii talentați și muncitori, pentru că de-a lungul timpului am câștigat experiență și pentru că orice lucru pe care îl faci cu drag și în care investești sufletește nu are cum să nu-ți aducă decât satisfacții. Promitem un turneu frumos, bine organizat, cu multe surprize plăcute pentru copii!”, a spus Tiberiu Turloiu, conducătorul grupării FC Porto Bega Timișoara.

Generațiile 2001/2 și 2003 vor disputa jocuri cu reprize de 20 de minute și pauza de 5 minute, în sistem 5+1, iar cele de 2004 și 2005 vor juca reprize de 15 minute, cu pauza de cinci, în sistem 6+1, la toate aceste grupe de vârstă pe terenuri sintetice de 50/25 metri, cu porți de 5/2 metri. Pentru generațiile 2006, 2007 și 2008 turneul va avea loc în schimb pe teren de parchet, în sală, cu suprafața de 40/20 metri și porți de 3/2 metri, în sistem 5+1 și reprize a câte 15 minute, cu pauza de cinci minute.

La cea de-a șaptea ediție, atmosfera sportivă și ambianța efervescentă, asigurată de Banatica, vor fi completate de premiile acordate de organizatori, constând în cupe, diplome și medalii, dar și articole sportive pentru echipe sau juniori și copii.

Informații și înscrieri, pe facebook la Banat Sport Events / FC Porto Bega, la e-mail [email protected] sau la numerele de telefon 0736 034 779 ori 0734 546 897. Taxa de participare este de 400 de lei și se va achita astfel: S.C. Banat Sport Events SRL-D, localitate Peciu Nou, cont Ro95RZBR0000060018033117 Raiffeisen Bank – Tisa Timișoara. Pentru echipele care sunt din afara municipiului Timișoara, cazarea și masa vor fi asigurate la Hotel Aurelia contra sumei de 100 lei / zi sau la cămin (60 lei / zi).

Sporttim este partener mediatic al evenimentului.

Distribuie
Acest articol a fost publicat în Fotbal, Juniori și etichetat cu , , , , , , , , . Salvează legătura permanentă.

Comentariile nu sunt permise.


Alte articole legate de acest subiect: