Daniel Stanciu, despre unitatea grupului, două sigle şi două magazine

Daniel Stanciu, care l-a însoţit pe Vali Velcea la conferinţa de presă de joi la amiază, s-a declarat optimist în privinţa reînodării asocierii clubului cu autorităţile locale, admiţând că „vă spun cu siguranţă că într-un fel sau altul vor continua colaborarea cu noi, fiind foarte important pentru tot Banatul ca Poli să revină, şi în condiţiile în care contractul de televizare cu DIGI va conferi acelaşi nivel de mediatizare a clubului în mass-media ca şi în Liga 1. DIGI a cumpărat cele 15 jocuri de pe teren propriu şi mă interesează promovarea imaginii clubului în întregul ei”.

Stanciu s-a referit şi la iniţiativa clubului de a realiza un concurs în rândul publicului polist pentru a efectua designul unor sigle ce ar urma să fie imprimate pe tricoul de prezentare, cele două modele alese şi câştigătorii lor urmând a fi amintiţi cu ocazia debutului de sâmbătă seară.

Într-o altă acţiune, preconizată cu ocazia împlinirii a 90 de ani de existenţă a clubului şi stabilită pentru 4 decembrie, se pregăteşte împreună cu noul sponsor tehnic al clubului, Joma, inaugurarea unui alt magazin de prezentare, pe Corso, ceea ce se doreşte a fi o „manifestare importantă din punctul acesta de vedere”, al imaginii alb-violeţilor. „Cu siguranţă, va fi şi acest magazin de la stadion, noi dorindu-ne ca o anumită parte de marketing să fie direcţionată şi pentru promovarea şi comercializarea diverselor obiecte. Vom avea cel mai frumos echipament dar contractul ce urmează să-l semnăm se doreşte a fi unul complet, şi nu mă interesează doar echipamentul de joc, ci un întreg echipament de prezentare. Am în proiect şi lansarea unui echipament aniversar, care va fi folosit în retur. Şi un magazin online, e o acţiune mai amplă…”

Revenind la aspectele fotbalistice, Stanciu, mai circumspect ca de obicei, a opinat că „vine un sezon foarte greu, pentru că, în ciuda optimismului manifestat de cei doi jucători ai noştri (n.n: Tameş şi Curtean, antevorbitori prezenţi la conferinţa de presă), şi e norma să aibă această atitudine, nu este însă atât de uşor să trecem peste vara de coşmar, şi cel puţin în plan psihic nu suntem încă 100% pregătiţi pentru ceea ce urmează. Avem multe probleme şi ni se fac foarte multe probleme. Iar vineri întâlnim principala pretendentă la promovare. Eu cel puţin nu pot să fiu liniştit vizavi de ceea ce s-a întâmplat în sezonul trecut şi esenţială este unitatea grupului. Sper ca toţi să înţeleagă că n-avem ce face iar acei destui componenţi rămaşi din ediţia trecută vor asigura transmiterea acestei unităţi de grup şi cred că o vom demonstra pe teren”.

Stanciu, conştient de importanţa menţinerii alb-violetului pe radarul interesului publicului, a mai spus că „important este ca lumea să vină la stadion. Doream o campanie de fidelizare pentru suporteri, gândită în condiţiile continuării în elită, dar din păcate perioada bulversată ne-a împiedicat să o punem în aplicare. Iar tot unic este şi acest contract cu DIGi, de exclusivitate şi imagine, de promovare a imaginii Poli Timişoara. Din punct de vedere logistic, vrem nu vrem, avem drept obiectiv revenirea în Liga I”.

Stanciu a mai spus: „Cu siguranţă, jucătorii vor strânge rândurile şi vor trece peste acest moment mai  puţin plăcut. Valoric, lotul este cel puţin de mijlocul clasamentului în Liga I, unde în sezonul trecut s-a realizat o performanţă”.

Distribuie
Acest articol a fost publicat în Fotbal, Liga 2, Poli Timişoara și etichetat cu , , , , , , , , . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− trei = 0

 


Ultimele articole din categoria Fotbal: