A câștigat ultimele 7 jocuri de campionat la rând și n-a mai primit gol de 5 meciuri, dar nou-promovata Ripensia Timișoara e la pupitru pentru a primi în schimb întrebări și sugestii deopotrivă din partea simpatizanților și a membrilor săi, deschizându-și așadar porțile… electronice.
”Ripi” e în urcuș și după cea de-a doua promovare la rând, luând cu asalt și piscul Diviziei D Timiș, acaparat odată cu etapa a IV-a de ASU Politehnica Timișoara, însă ascensiunea din teren e dublată și de pașii înainte făcuți în afara gazonului verde, în ceea ce privește organizarea clubului, la care intră și capitolul imagine, unul esențial pentru o grupare cu renume și blazon.
Iar în săptămâna premergătoare deplasării pentru derby-ul de podium al etapei a XIII-a, la Dumbrăvița, cu alb-verzii ce o urmează la un punct distanță pe locul 3, Ripensia a anunțat pe portalul oficial al clubului, www.ripensiatimisoara.ro, inaugurarea unei pagini dedicate celor care doresc să se adreseze membrilor grupării roș-galben, cu mențiunea din partea inițiatorilor că doar numele complet al expeditorului, și nu un pseudonim de acoperire, precum și o adresă electronică funcțională, nu ficțiuni, întrunesc condițiile oferirii unui răspuns.
Conștienți de necesitatea dialogului cu amatorii de fotbal interesați de soarta Ripensiei, și nu numai, și în general de necesitatea îmbunătățirii și a diversificării treptate a activității clubului, mai marii roș-galbenilor au venit în întâmpinarea lumii arenelor cu o nouă adăugire benefică, atașată altor plusuri survenite pe parcurs, ca de exemplu magazinul online sau revista ”Ripensia Sport Magazin”, inițiative ținând tot de domeniul promovării imaginii grupării multiplă campioană națională.
Se poate așadar estima că, grație know-how-ului, bunei organizări și punerii eficiente în practică a lucrurilor, și în ciuda inerentelor greutăți incipiente, legate mai ales de găsirea unui teren-”casă” cât mai adecvat, Ripensia a avansat în marje sensibil egale atât în ceea ce privește rezultatele din teren, unde o singură înfrângere, la prima deplasare în liga a IV-a, tocmai în derby-ul cu ASU Politehnica, i-a întinat parcursul constant bun, cât și în privința ridicării ca imagine și percepție a clubului în rândul publicului la înălțimea tradiției pe care o are de onorat și apărat.
În 12 etape, Ripensia a marcat 43 de goluri, adunând împreună cu ASU Politehnica, autoare a 45 de reușite, aproape un sfert din totalul golurilor înscrise în prima treime a actualei ediții a Diviziei D Timiș, iar mai bine de jumătate din restul competitoarelor n-au marcat nici… jumătate din golurile uneia dintre cele două fruntașe! Fiind vorba și despre o nou-promovată, este limpede ca lumina zilei că ”Ripi” reprezintă cu totul altceva în peisajul tern și calcifiat al ligii a IV-a, zguduită în inerția-i de ultimele promovări cu scop și obiectiv precis. Grupări venite din urmă cu un suflu nou.
Roș-galbenii și alb-violeții reprezintă polii de putere ai podiumului, fiecare cu particularitățile, caracteristicile și atuurile sale, iar cursa lor se anunță pe măsura celei din sezonul trecut, dintre CS Ghiroda și ASU Politehnica, rămânând de văzut, și asta eventual deja duminică de la ora 11, dacă și ACS Dumbrăvița poate într-adevăr avea un cuvânt de spus în acest duel.
Până atunci însă, Ripensia se arată deschisă întrebărilor și sugestiilor publicului. Iar la modul judicios în care a condiționat dialogul, pe un picior de respect reciproc și egalitate, apropo de necesitatea unei adresări cu nume complet și adresă autentică de e-mail, gruparea timișoreană chiar a dat idei și de gândit presei online, tot mai asaltată pe platformele de comentarii de săgeți lansate din anonimat, sub pseudonim, de pe adrese ”pirat”.
De unde că, atunci când vine vorba de cluburi bine structurate și care, inclusiv în privința imaginii și promovării, rumegă lucrurile pe-ndelete, mass-media ar putea avea așadar mai mult de învățat și tras concluzii, și nu invers.
Încheiem prin a consemna rândurile introductive de pe portalul Ripensiei în privința ultimei sale inițiative: ”Comunicarea deschisă cu membrii și simpatizanții clubului nostru este importantă! Această pagină a fost creată pentru toți cei care doresc să adreseze întrebări sau să ofere sugestii conducerii, staff-ului tehnic sau departamentului de PR al Ripensiei. Această pagină va putea fi accesată în permanență din bara principală de meniu a site-ului, iar mesajele, împreună cu datele dumneavoastră trebuie completate în câmpurile disponibile mai jos, cu mențiunea că numele complet și o adresă de email valabilă sunt necesare pentru a primi un răspuns. Întrebările și sugestiile primite, împreună cu răspunsurile, vor fi publicate săptămânal la categoria Noutăți”.
”Ripi” își dă permanent silința să vină cu ceva nou în întâmpinare, străduință care merită salutată. Întrebați-i și sugerați-le la http://ripensiatimisoara.ro/noutati/intrebari/