Continental Automotive câștigă a treia oară la rând Cupa Automotive, pe Helios Sport. Delphi Packard, dublă campioană la începuturi, tot a doua. FOTO

La finele a 21 de partide disputate de-a lungul a cinci weekend-uri la rând, reunind echipele de practicanți amatori ai minifotbalului din rândul angajaților a 9 companii din industria auto din Timișoara și zonă, s-a pus punct ieri pe vreme bună celei de-a cincea ediții a deja tradiționalei competiții de toamnă ”Cupa Automotive”, organizată de Helios Sport Club, iar Continental Automotive și-a păstrat trofeul cucerit și în 2013 și 2014, dispunând în finală de câștigătoarea edițiilor din 2011 și 2012, Delphi Packard. Dar iată mai multe detalii și câteva fotografii…

Duminică s-a consumat etapa finală a ediției din 2015 a Cupei Automotive la fotbal, câștigătoare după meciuri echilibrate în semifinală și finală fiind Continental Automotive, care a încheiat astfel participarea din această toamnă cu 5 victorii pe linie, în care a marcat nu mai puțin de 33 de goluri, primind doar 6. De fapt, a fost o ediție în general bogată în reușite, cu o medie de peste 8 goluri înscrise pe meci, totalul fiind de 174, dintre care cele mai multe în contul vicecampioanei Delphi Packard, 39 în șase apariții, notabil la acest capitol fiind și aportul revelației ZF TRW, cu 23 de plase scuturate.

Scorul record al ediției l-a reușit, în faza grupelor, campioana Continental Automotive, 11-1 cu TMD Friction, dar și șase partide, aproape o treime din totalul lor, s-au încheiat la un gol diferență, semn al echilibrului totuși existent.

În semifinale, câștigătoarea a întâlnit „surpriza” ediției,  ZF TRW, care a avut un parcurs foarte bun în grupe, pierzând singurul meci în fața echipei Delphi Packard. ZF TRW s-a mișcat bine primele minute dar, după câteva atacuri poziționale ale Continentalului, a cedat terenul și s-a postat în apărare. Scorul final a fost 6-0, conturat și pe fondul oboselii.

În cealaltă semifinală au jucat Mahle și Delphi Packard, autoare ale unui meci foarte echilibrat și pe alocuri destul de încins. Delphi Packard a avut câștig de cauză după un 2-1 strâns, cu un penalty în cont dar și câte o eliminare din fiecare tabără.

A urmat partida de consolare pentru locurile 5-6, reunind ocupantele locurilor 3 în faza grupelor, A și B. Un meci care a constituit o frumoasă surpriză din punct de vedere al calității, relaxarea, voia bună și vremea frumoasă oferind ingredientele ideale pentru o asemenea evoluție. TMD Friction a avut câștig de cauză contra celor de la MGI Coutier după un spectaculos 5-4. Învingătoarea a condus tot meciul, având 1-0, 3-1 și 4-2. MGI Coutier a forțat în schimb de fiecare dată revenirea dar timpul nu a fost suficient, cum remarcau la final jucătorii: “Dacă mai aveam 3 minute…

Finala mică a început pe o ploaie măruntă, care s-a oprit însă repede, iar după 5 minute și soarele și ZF TRW au ieșit la rampă. Mahle a început meciul greu, fiind condusă după 10 minute cu 2-1, dar rezultatul final a fost 6-3, cei de la Mahle urcând din nou pe podiumul Cupei Automotive.

Finala mare a început în forță, Continental Automotive, cu o tactică precisă și cu multă poftă de joc, tranșând meciul din primele 15 minute. Cinci reușite din 8 bune faze de gol, o eficacitate excelentă. O partidă frumoasă, cu puține faulturi și cu multe ocazii de a înscrie. Scorul final a fost 7-2, Continental Automotive afișând din nou seriozitate, relații de joc și poftă de mișcare, la al treilea trofeu, cu Delphi Packard încheind pe poziția a doua, tot cu 5 victorii, dintre care 4 în faza grupelor.

Continental Automotive a fost reprezentată de lotul: Florin Fenișer, Alexandru Georgescu, Alin Horicianu, Radu Liuba, Caius Gașpar, Cristian Sîrb, Vlad Panea, Bogdan Drăgușin, Bogdan Cadlecz, Mihai Postaru, Daniel și Beniamin Ticană, Alexandru Dărămuș, Andrei Blaga și Simin Vilcinschi.

Finalista Delphi Packard s-a bazat pe lotul Florin Andrei Covaciu, Raul Rejep, Remus Ciui, Tiberiu Simion, Rafael Mirciov, Cristian Traistău, Ioan Drăgoi, Sorin Pânzaru.

Mahle Componente de Motor s-a clasat pe 3 cu lotul Cristian Stoica, Ștefan Simionescu, Alexandru Unguru, Adrian Leordean, Cosmin Damian, Ciprian Mleziva, Dinu Teleman, Valentin Sporea, Octavian Țigănete, Flavius Streit, Robert Prelipcean, Ionuț Gaiță, Ovidiu Chachula.

ZF TRW a intrat în semifinale în componența Florin Boldoran, Marian Lupșoiu, Robert Osvath, Ovidiu Stoinel, Ionel și Claudiu Miclea, Stelian Fălcuie, Valentin Militaru, Adrian Făget, George Crețu, Cosmin Rădoi, Ciprian Acibotăriței și Alexandru Maghier.

TMD Friction, cu două victorii la actuala ediție, ocupând locul 5, a aliniat lotul: Cristian Bucoș, Valentin Botezatu, Adrian Bufanu, Mircea Vasile, Ovidiu Caraiboț, Ioan David, Cătălin Cojocariu, Ovidiu Gavril, Flavius Bokor, Andrei Fulop, Adrian Sorea, Florin Tocaci, Constantin Lisniuc, Alex Stroe, Constantin Cosariu, Sorin Subțire.

MGI Coutier, a șasea la final și tot cu două victorii, s-a bazat pe Alexandru Degetar, Ionuț Semen, Marian Tihoniuc, Vasile Radu, Mihai Luca, Andrei Hamza, Virgil Vameșu, Ionuț Dădălău, Narcis Luca, Raul Stângă, Nicolae Fiat, Sebastian Harcuk, David Baloi.

*

Iată rezultatele complete ale competiției:

Grupa A: TMD Friction – TT Electronics 3-2, Continental Automotive – TMD Friction 11-1, Mahle – TT Electronics 4-3, Mahle – TMD Friction 5-4, Continental – TT Electronics 3-0 – neprezentare, Continental – Mahle 6-3.

Grupa B: Delphi Packard – MGI Coutier 9-3, ZF TRW – Leman Industrie 9-2, Delphi – Leman 9-1, ZF TRW – MGI Coutier 4-1, ZF TRW – Telco 7-1, MGI Coutier – Telco 5-4, Telco – Leman 9-3, Delphi – TRW 7-0, MGI Coutier – Leman 5-0, Delphi – Telco 10-4.

Clasamente:

Grupa A: 1. Continental 3 3 0 0 20-4 9 puncte, 2. Mahle 3 2 0 1 12-13 6p / 3. TMD Friction 3 1 0 2 8-18 3p, 4. TT Electronics 3 0 0 3 5-10 0.

Grupa B: 1. Delphi Packard 4 4 0 0 35-8 12 puncte, 2. ZF TRW 4 3 0 1 20-11 9p / 3. MGI Coutier 4 2 0 2 14-17, 4. Telco 4 1 0 3 18-25 3p, 5. Leman Industrie 4 0 0 4 6-31 0.

Faze eliminatorii:

(semifinale) Continental – ZF TRW 6-0 și Delphi Packard – Mahle 2-1; (finala mică) Mahle – ZF TRW 6-3; (finala) Continental – Delphi 7-2; (locurile 5-6) TMD Friction – MGI Coutier 5-4.

*

Clasamentul golgheterilor:

14 goluri… Raul Rejep (Delphi)

10… Beniamin Ticană (Continental) și Remus Ciui (Delphi)

9… Ovidiu Caraiboț (TMD Friction) și Ciprian Mleziva (Mahle)

8… Stelică Fălcuie (ZF TRW)

7… Claudiu Crudu (Telco)

6… Andrei Blaga (Continental) și Ciprian Ștreang (Telco)

5… Alexandru Dărămuș (Continental), Adrian Făget (ZF TRW), Nicolae Fiat (MGI Coutier), Sorin Pânzaru (Delphi), Ovidiu Chachula (Mahle)

4… Vlad Panea (Continental), Ionel Miclea (ZF TRW), Virgil Vameșu (MGI Coutier)

3… Daniel Ticană (Continental), Cristian Tătaru (TT Electronics), Raul Stângă (MGI Coutier), Cristian Traistău (Delphi), Sebastian Harcuk (MGI Coutier)

Alți 5 marcatori a câte două goluri respectiv 17 cu câte o reușită.

*

Ierarhia finală a ediției de anul trecut, din 2014 a Cupei Automotive, a fost: 1. Continental Automotive; 2. Delphi Packard Sânnicolau Mare, 3. TMD Friction, 4. Mahle, 5. TT Electronics, 6. Yazaki, 7. MGI Coutier Rom, 8. Leman Industrie, 9. HUF Timișoara, 10. HUF Arad. Anul trecut, Continental Automotive câştiga cu 5-2 finala cu Delphi Packard iar TMD Friction cu 3-2 disputa pentru locul 3 cu Mahle.

Cu încă un sezon în urmă, în 2013, Continental Automotive încheia prima, urmată pe podium de TMD Friction și Mahle.

Clubul Helios mulțumește tuturor echipelor pentru participare și implicare, cu dorința revederii la fel de sănătoși și voioși și anul viitor, la cea de-a șasea ediție…

Acest articol a fost publicat în Futsal/Minifotbal, Sport de masă și etichetat cu , , , , , , , , , , , , , , , , . Salvează legătura permanentă.

Comentariile nu sunt permise.


Ultimele articole din categoria Futsal/Minifotbal: